søndag 30. august 2015

Dyrene i hagen, august 15

Høner og kaniner 
kosar seg i min hage.
Ei hønemor med 13 kyllingar
pluss to andre som ho har adoptert.
Hanefar er med og "ropar" om både
mat og farar.

Kjekt med dyr i hagen -
MEN - ulempa er at dei grev verre i blomsterbeda,
og under trærne her.

Håpar dei tek sneglar!!








Vanilje  - den snillaste og tammaste kanina 
vi har hatt.
Ho får hoppa ut av buret sitt om 
morgonen
- om kvelden tek vi henne inn.
Vil ho ikkje bli "fanga"
hoppar ho inn sjølv om kvelden/natta.
Kaninene går fint saman med 
hønsa
og kattane

FARE 1:
Vi har rev i området
FARE 2:
Vegen går like ved, men ikkje så stor trafikk
Ho bryr seg ikkje særleg om bilen min..
eg må ut av bilen og flytta henne....








Oppbløyte skalkar er populert
og ellers alle slags bær -









Ho kanina vår 
og naboens kanin er veeeeldig gode venner...


Det skulle vera ei hokanin......


Kyllingar som koser seg mellom georginer og skaugum





Søndagshilsen frå 
Dyrene i hagen

Silje

tirsdag 11. august 2015

Blomsterhagen min

Del 2:
I august
Herlegt å  gå rundt i hagen og nyta blomstene
og duftene
- og fargane
la det vare leeeeeenge


Bassino - 
bunndekkande rose- småblomstrande
riktblomstrande og frisk rose




Apotekarrose 

















Flower Power




Fuchsia i mange variantar



Henge-fucksia - kjempestore blomster,
men utan namn då eg fekk den.
Fantastiske!


Fuchsia-stiklingar under steinbordet 
ved drivhuset.
spennande å sjå om ein får dei til.
Kjekt å dela!















"Border Queen"

Blomsterhilsen
Silje

søndag 26. juli 2015

Blomsterhagen

min akkurat nå
- i juli.
1. del:

Mykje regn og vind.
Temp.omlag 12-16 grader er 
ikkje mykje å skrøyta av!!

MEN - allikevel så blomstrar det
- heldigvis -
No nyt eg fargar, former, dufter osv.
Og - alltid litt hagearbeid å gjera !

Hageprosjektet no har vore
den vesle "haugen i hagen,"
som eigentlegg er byggd opp 
av min mann for mange år sidan, 
slik at at eg skulle få 
planta bergplanter






Valvmua "Ladybird"

Denne haugen var berre ein einaste ugrashage  - lenge....
Men så vart den sprøyta og har lege brakk
eit par år!
Endeleg - sist veke var den ferdig,
eg har lagt på eit lag med sand...
Litt planter hadde eg,.......
og fylte ut med sommarblomster,
eg sådde i vår.
No slepp eg å irritera meg når eg ser ut
stovevindauga...........













Georgine-blomstringa har starta.
Denne store blomsten er eit syn!




I år fekk eg sådd Nemesia.
Synes dei er så fargerike og friske!



 Ringkrage


1.prestekrage i år!



White cover


Tommelise



Hot Chocolate









Evelyn



Peonvalmue



Leonardo Da Vinci
Ei rose med store flotte blomster.
Veldig blomsterrik.
Står lenge både ute, og inne som snitt blomst
Flott bladverk, og motstandsdyktig.
Denne anbefale eg!!



Aspirin
Ei søt rose som dempe dei meir fargerike rosene.
Frodig bladverk,
og blomstrar langt utover hausten,
om ein er flink til å "beskjæra" litt
utover sommaren.

Hilsen Silje

onsdag 24. juni 2015

Sjå til sauene

Tid for å sjå til sauene igjen,
og litt kraftfor til dei..
25 vaksne sauer, vi fann alle,
og alle lamma.
Dei siste sauene hadde lemt.
Fem fine lam var fødd sidan sist.
Sauene er glad i
"hyrden" sin
- i alle fall i kraftfor !



Vi fekk oss ein fin liten tur på øya,
men det blåste ein kald vind.
Ingen sommartemp.i dag,
godt med ulltøy!
(14.juni-15 )
Fann markblomster i dag og!


Gåsemure





 Blomsten til tranebær





Blåfjør



 Soldogg







Strandnellikk




Silje