lørdag 14. september 2013

besøk i hagen

 
I går hadde eg uventa, men koseleg besøk i hagen.
Ikkje ofte denne fuglen er på besøk her.
 

 
 
Ho var ringmerka,
og nokså tam.
Ho tillot
til
og
med å
bli fotografert.
I byen fins det mange
duer. Men då er der mange,
og ikkje noko uvanlegt syn.
Men her langt utpå landet var det stas
å få slik fint
besøk !
 
Så koseleg vesle
due. Du er velkommen -
Men så kom husets katt daffande!
Då tok ho vingene fatt !
Takk for besøket !
 
 
Her ein dagen stod dette fine
stankebeinet på
vinduet og
ville inn..
 
 
Ja, dei som er
ute vil inn, og dei som er
inne vil ut !
 
Og graset er grønare
på andre sida av gjerdet.
Men ingen trur vel eigentleg at
det er graset er grønare
på andre sida.
 
Hm  - - det ser allikevel
ut for at mange har gløymt dette...
Kva med jobben, ekteskapet, venner osv. ?
 
Kanskje er det lurt å tenkja nytt, og positivt !
Kva kan eg gjera med situasjonen ?
Eg berre spør ?
 
Det regne i dag,
men eg håpe på sol i morgon...
 
Ha ei fin helg, i regn eller sol !
 
Hilsen Silje
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Flott due du har hatt på besøk! Her er det masse skogduer, men de bråker så mye så de er jeg ikke så glad i. Nydelige

    Nydelige stankelbein bilder!

    God helg :)

    SvarSlett