onsdag 28. august 2013

Rosebedet - dei raude

 
RAUDE ROSER
 Har vore ute på min vesle morgontur. Framleis fin
temp., sjølv om det er litt lettskya i dag.
Eg har ikkje gløymt dei raude rosene mine,
sjølv om eg ikkje har så mange sortar.
 
 Rosa Bassino

 
I vår kjøpte eg tre nye småblomstra raude roser
av Rosa Bassino
 

 
 
 
Rosa Bassino.
Dette er ei mardekkande god rose. Låge buskforma og
krypande greiner. Den blir ca.30 cm. Blomstene er
mørkeraude med gule pollentrådarmiddels. Den er
utan duft, men remonterande.
 
Hot Chocolate 

 
Hot Chocolate.
Planta fem roser av denne. Syntest dei var nydelige.
Dei er sjokoladeorange i farge.
Dei overvintra godt og er like fine i år, som i fjor.


 
 
 
Men som du ser,i år er dei mykje raudare, men like
frodige! Kan det ha med temp.og sol å gjera?
 
 

Allotria



 
Allotria planta vi i 1990. Det er ei forholdsvis gamal rose frå 1958
Denne djup raude rosa har vi hatt mykje glede av. Tydelegvis ei
sterk rose. Klaserosa blir ca.80 cm.og har friskt grønt
bladverk. Eg brukar den ofte i blomsterdek.
pga.bladverket.
Dei står ved sida av "Herbstfreude" og Chinatown
(gul rose) - så det blir fargerikt!
 


Ei fin klaserose i det store bedet ved vegen
Denne blomstrar tidleg, i juni, men eg har ikkje
namn på denne.




Enda ei fin klaserose på familiebruket som vi
ikkje har namn på.
 

 
Til slutt ei av svigermors roser.(nabohagen).
Dette er ei stilkrose
Den lukte veldig godt og ser ut som den er av
fløyel. Trur kanskje det kan vera ei "Hanne" rose.
Hadde slike ved huset vårt tidlegare, men dei var
så utsett for mjøldugg. Rosa er sterk mot
regn og dufte nydeleg.
I Damnark blir den mykje brukt til rosegele!
 
ÅTTE ROSE
Åtte rose vil jeg gi deg.
En fordi du er så pen.
En for alle drømmer i deg,
lar du oss få plass i en.
En fordi du er en hulder.
En fordi du er en ånd.
En for trykket av din skulder.
En for varmen av din hånd.
En for håpet.
En for slottet
vi skal bygge: det blir åtte -
åtte roser som vil tørste
efter å være nu
hos den niende og største ville rose - som er DU.
(Andre`Bjerke)
 
Rosehilsen
Silje
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar