mandag 26. august 2013

Snart haust...

Framleis sommar, men ...........

Det går mot slutten av denne månaden
Men dagane er heldigvis solrike og flotte,
og hagen blomstrar framleis.
Temperaturen er upåklageleg her vest !
Deilig å sitja på terrassen og nyta "seinsommaren"
med god kald "hylleblomstsaft" (sjå tidlegare innlegg), og ei god bok.
Akkurat nå les eg "Indias datter", ein roman av
Shilpi Somaya Gowda. Ei flott bok om jentebarn
som ikkje har verdi på landsbygda i India.
Så når Kavita føde ei datter............
 
 
Her ein dagen såg eg ein grågåsflokk som hadde
samla seg, og ga oss eit høglytt "farvel" og takk
for i år, høgt der oppe i det blå.





Kanskje eg skulle prøva meg på rognebær-gele i år !
Dei er berre så flotte i år, og så mykje bær!!
Rognebærgele er berre nydelegt til viltkjøtt.
 

 
Og eplene modnast - glede meg til gode usprøyta epler
frå hagen.
Eplekaker, råsaft av epler og masse anna godt.
 

Det bugnar av plommer her i år.
Tida vart knapp i vår - plommenkarten vart ikkje tynna
- dermed får vi finna oss i at det blir mange små blåplommar.
I går vart det plommepai til kaffien..
nydelig !
Du får oppskrifta ein annan dag............
 

 
 
 

 
Hønsa i hagen trippar rundt det gamle plommetreet, og håpe på
at plommene dett ned. Hanane kaklar fælt når dei finn ei
plomme- tydeleg at dei rope på hønene.
Dverghøns av rasen "kochin".
I går vagla ei høne seg på ei grein og koste seg med
ei plomme, og i dag såg eg ei anna høne hoppa opp
og nappa til seg ei plomme!
Artige høns!
 
Augusthelsing
Silje


1 kommentar:

  1. Jeg hørte også grågåsa på søndag, og det er dessverre et sikkert høsttegn. Det er veldig mye rognebær her også i år, og de er så vakre å se på. Så mye frukt du har i hagen din :-)

    SvarSlett