torsdag 12. desember 2013

Sølvpuss + bok

Av og til ein gjere
nokre kjedelege ting før jul -
sjølv om eg hadde som mål å kose
meg nå i desember.
Jo, "arvegodset" var svart -
så det var nødvendig å gjere ein jobb her ...
 
Men eit godt tips:
sett på ei lydbok til arbeidet,
så går alt så mykje betre !!
Akkurat no høyrer eg
"Fredagsstrikkeklubben" av Kate Jacobs.
 
Trur helst det er ei bok for oss kvinner, ja.
Litt rotete i starten, men
vart betre utover i historia.
Men altså, ikkje ei lydbok eg la
bort!
 



Eit godt sitat eg måtte ha med:
 
"Rett og vrang
Disse maskene er utgangspunkter for all strikking, og danner basis for et hvert plagg. Den rette masken er en rekke med flate, vertikale løkker som gir den glattstrikkede flaten, og den vrange masken er dens motsats. Den ene siden er glatt, den andre ruglete. Rettsiden er den du viser verden, vrangen er den myke, knudrete baksiden du bærer nærmest huden. "


  
For eit fantastisk morgonlys!!
 



 
Godt med eit så flott syn,
for seinare på formiddagen vart det
øs pøs regn - og det har det fortsett med i dag.
 
Men tilbake til "arvegodset" ....
 
Silje


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar