søndag 12. januar 2014

SOL

TUR I SKOGEN
MIDDAG PÅ GRUA

Ein fin søndag 
-familiedag for oss


Det er sol - vindstille - og kaldt

På med ull - fleese -støvlar -luer 
og gode turkler.

Sekkane blir fylt opp med grillmat
og andre uteting.


Ulike turruter blei vald, alt etter formen..
eg valde ei rute for meg sjølv
ein ny "klippt" sti 
gjennom 
skogen.
Spennande å finna fram.


-måtte finna ut kvar fossen kom frå..
litt ulent
-det gjeld om å passa seg..


-ein sopp som står att frå i haust


over ein bekk



gjennom skogen
inn på ein liten sti ....


Var det her eller der ? 

Her er det klipt litt .....


fasinerande 


HER er stien 
dei fleste
går på ....


- så fann eg fram til slutt -
og fornøyd var eg.


Jo, det er nok minusgrader !

Fint å møtast att, og grilla middagen på gruva
- heile gjengen.
Å,,,så vi kosa oss...



Anbefales på det sterkaste.
Å bruka søndagen slik,
det gir glede 
- og ny energi for ei ny
veke !!




God søndagskveld!
Silje

































1 kommentar:

  1. Hei igjen. Koselig blogg du har, med mange fine bilder. Ser dere er en turfamilie som oss, det liker jeg. Helt klart, tur i skog og mark gir fornyet energi og livsglede.... Ha en fin kveld. Hilsen mette

    SvarSlett