mandag 9. september 2013

Sommarfuglbuskar og sommarfuglar





Nå blomstre somarfuglbuskane mine,
både den lilla og dei to kvite.
Sommarfuglbusken liknar
litt på syriner.
Syrinene blomstrar 
i starten av blomstersesongen
med nydelig duft,
 
og sommarfuglbusken i slutten av
blomstersesongen med
nydelig duft
- og vakre sommarfuglar.


Humler og andre små insekt
er veldig glad i den lilla
sommarfuglbusken !
Den blomstre litt
seinare enn
den kvite

Dagpåfugløye er ein nydeleg sommarfugl.
Dei er tydelegvis veldig glad i den kvite
sommarfuglbusken.



Admiralen er flott den og!
Denne kan lett forvekslast
med neslesommarfuglen.

Sommarfuglbuskane (Buddleja davidii)
finnes i ulike farger,blåfiolett, gul,
kvit og rød.
Det finnes veldig mange artar, for det meste buskar,
kratt og nokre få trær.
Desse buskane kan frysa ned om vinteren,
men kjem likevel fint igjen året etter.
Dei blomstrar på årsskudda.
Eg skjer alltid mine ned eindel,
ellers vert dei for store i hagen min.

Denne har eg ikkje namn på.
Kanskje andre veit kva den heiter ?

Det var flest Amiralar på s.fuglbuskane mine!
 
Den prektigkledde sommerfugl
er fløyet fra Guds hånd.
Han ga den gyldne ringer
og røde purpurbånd.
Av Henrik Wergeland
 
 Mandagshilsen frå
Silje
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar